Thursday 5 May 2011

yeah!!!! Dah hadiah birthday lagi *------*

assalamualaikum...
tak jawab dosa, kalu jawab sayang saya *kasi penampar satu laju-laju*

hye darlings..
hai kawan-kawan apa khabar semua???

syukur kepada Allah kerana di murahkan rezeki saya...Amin
wah!!!! hari ini dapat lagi hadiah saya sempena hari jadi saya..so semakin bertambah lagi hadiah saya..kalo korang tak tahu lagi hadiah ape yang saya dapat sila lihat entri sebelum2 ini...

hadiah dibawah saya dapat dari sepupu saya yang comel chomel iaitu iffa..
lebyuu iffa...
cium pipi kanan,cium pipi kiri...



JENG-JENG...

versi budak skema dapat hadiah
muahahahaha


versi budak happy giler
you see???

iffa kasi gift ni
'apalah kat dalam ini??? mintak-mintaklah kunci kapal terbang boleh saya terbang hikhik'

hadiah ini iffa nak kasi kat sofia..huhuhuhu
sofia jangan marah saya jadi model hadiah awak sekejap!!!!!

oopss saya dapat cincin...
so gambar mestilah kecil juga biar orang tak namapk gitu
yeah-yeah  *SAMBIL LOMPAT2*
=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

alah kerongsang rupanye
*IFFA YANG KASI*


terima kasih or selamat *versi filipina* kepada iffa untuk hadiah ini..
saya suka-suka sangat hadiah yang korang beri untuk saya..



kalo korang nak tahu apa isi hadiah yang dye orang kasi tunggu saya update nanti ok....

tadaaaaaaaaaa korang..
i lebyuuu so much..
 muahahahaha


No comments:

Post a Comment