Saturday 30 April 2011

hari kokurikulum kat sekolah ;->

assalamulaikum and salam sejahtera..

Sebenarnya cerita nie dah lepas iaitu 27/4/2011 tapi nak cerita juga..huhhuhu *x malu*
Best sangat2 main explorer kat sekolah. Walaupun main kat sekolah  tapi best giler and paling semangat sekali saya main. Sampai berlari berkejaran tapi still cool..

Pagi-pagi lagi ada senamerobik, ade gerai-gerai makanan, gerai tudung ada juga pendek kata MACAM-MACAM ADE..*IKLAN ASTRO*

ok cerita pasal explorer pulak


Walaupun tak menang main explorer tapi kita orang happy and enjoy. Apa yang penting kerja sama..
Nama kumpulan saya ialah SMART GIRL..muahahahaha smartlah sangat..
Kumpulan saya 6 orang je padahal 8 orang setiap kumpulan..TAPI ADE AKU KESAH

inilah ahli SMART GIRL.

tadi kata ada 6 orang tapi ape sal ade 3 orang je??/?
sebabnya 1 orang tu malu-malu kucinglah konon yang 2 orang hilang tak dapt dikesan..

gambar kite orang lagi..

oklah baik saya chow dulu coz takut nanti korang semua muntah pulak tengok gambar kiteorang..
ok tatitu

No comments:

Post a Comment