Monday 25 April 2011

khemah..

assalamulaikum semua


CERITA 1

woah hari ni saya tulis blog dua kali macam x percaya!!!  
Pada 27-29 mei ini saya dan kawan-kawan PBSM akan tidur di sekolah selama 3 hari 2 malam..
Sila ambil perhatian pada perkataan yang berwarna merah2 sebab masa khemah nanti saya akan masuk unit beruniform PBSM bukan KADET POLIS.. Nak tahu kenapa saya masuk PBSM dan bukannya masuk KADET POLIS.. Sebabnya kadet polis ambil orang untuk khemah yang PANDAI KAWAT KAKI SAHAJA...(AMARAN)

Alah korang tahu jelah saya ni malas pergi sekolah petang-petang. Daripada kawat kat sekolah lebih baik lepak kat rumah JE.. Lagipun seingat saya,saya pernah wakil sekolah kawat kaki peringkat sekolah je ;p..huhuhuhu *malu*..

CERITA 2

balik dari khemah nanti iaitu hari JUMAAT, 29 MEI. Saya n my family akan pergi family day kat cherating kalo xsilap saya lah.. Kalo silap saya mintak maaf. Biasalah semua manusia x sempurna..
Yang anjurkan family day ni syarikat kerja ayah saya. Bukan saya sebab saya students right now *bangga*

ok tatitu korang sume...
good nigt

2 comments:

  1. Wow!! PBSM..Im miss that so much..hye....keep up posting ur idea..hehehe..like this..im blogwalking here..if u free, please follow me back..arigatou....

    ReplyDelete
  2. wah suka2 nye ade orang follow my blog..huwa*nangis kerana terharu*...
    thanz datin...

    ReplyDelete