Wednesday 13 April 2011

SAYA SUDAH 16 TAHUN...;>

assalamualaikum =)

betul ke aku dah 16tahun????
macam tak percaya ak dah 16tahun (pda 10 april) tapi ak stay perangai macam budak-budak lagi =0
oklah ira terima lah kenyataan yang awk dah 16thn (monolog) ;(

FIRST aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang wish aku punye besday...
sayang korang semua muuaah...

YANG KEDUA ak nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kerana beri saya hadiah...
sayang korang ketat-ketat muuuahh..

alololololo tomey tomey ;-)
ini hadiah dari my parent 
thanzz I LOVE SO MUCH..

ni beg same je..

sebenarnya nak tunjuk cadbury je hehehe
cadbury ni kawan aku yang beri.. 
sayang wani ketat-ketat =)

alololololo tomey tomey (sory gambr kabur)
wajie yang sporting yg beri..

nilah hadiah yang ak dapat mase my besday...
shawl2 ak yang beli saje nak tunjuk p^^...

sayang korang ketat-ketat ;->

No comments:

Post a Comment